ŠKODA SLAVIA: premiera mondială va fi prezentată joi, 18 noiembrie, în cadrul unui livestream

18.11.2021

Mladá Boleslav/Pune/Mumbai, 18 noiembrie 2021 - Pregătiți-vă să faceți cunoștință cu noua SLAVIA: în 18 noiembrie, ŠKODA AUTO va prezenta în premieră noua sa limuzină pentru piața indiană.

Reprezentanții media și fanii ŠKODA vor putea urmări premiera mondială într-un livestream transmis pe ŠKODA Storyboard. Limuzinele din segmentul A sunt o categorie de automobile foarte populare în India, iar SLAVIA este acum al doilea model al proiectului INDIA 2.0 ce intră în producția de serie.

Numele limuzinei notchback din clasa compactă își trage originile din vremurile de început ale companiei, fiind inspirat din numele primelor biciclete comercializate de întemeietorii companiei Václav Laurin și Václav Klement, în 1896. Exteriorul modelului SLAVIA se face remarcat cu un limbaj de design deosebit de emoțional, cu proporții echilibrate și o siluetă ce amintește de un coupe. Interiorul extraordinar de spațios este marcat de display-ul de infotainment liber poziționat, de gurile de ventilație rotunde și de înscrisul ŠKODA imprimat pe marginile laterale ale planșei de bord.

La fel ca SUV-ul KUSHAQ, și ŠKODA SLAVIA are la bază versiunea MQB-A0-IN a platformei modulare transversale a Grupului Volkswagen, ce a fost adaptată de ŠKODA AUTO pentru a corespunde cerințelor pieței indiene. Dezvoltarea tehnică a fost în cea mai mare parte coordonată de

ŠKODA AUTO Technology Centre din Pune, India.

Premiera mondială va începe în 18 noiembrie la ora României 10:30 / ora locala 14:00 (IST) și va fi transmisă live pentru întreaga lume pe ŠKODA Storyboard.

 

Livestream-ul premierei mondiale ŠKODA SLAVIA

În 18 noiembrie, ŠKODA își va dezvălui în premieră noul model ŠKODA SLAVIA. Reprezentanții media și fanii mărcii vor putea urmări livestream-ul premierei mondiale a noii limuzine dedicate pieței indiene pe  ŠKODA Storyboard.

 

Download                                Sursa: ŠKODA AUTO

ŠKODA AUTO

se îndreaptă cu pași siguri spre URMĂTORUL NIVEL, ghidată de STRATEGIA ŠKODA 2030.

intenționează ca până în anul 2030 să fie în Topul 5 al celor mai bine vândute mărci din Europa, în baza unui portofoliu atractiv de modele în segmentele de intrare în gamă, precum și cu modele electrice adiționale.

se îndreaptă spre statutul de lider al mărcilor europene în India, Rusia și Africa de Nord

în prezent, marca le oferă clienților următoarele game de autoturisme: FABIA, SCALA, OCTAVIA, SUPERB, KAMIQ, KAROQ, KODIAQ și ENYAQ.

a livrat clienților de pe întregul glob peste 1 milion de automobile în 2020.

face parte de 30 de ani din Grupul Volkswagen. Grupul Volkswagen este unul dintre cele mai de succes concerne auto din lume.

produce și dezvoltă independent, dar în asociere cu Grupul, nu doar autoturisme, ci și componente, precum motoare și transmisii.

are trei sedii în Republica Cehă; produce în China, Rusia, Slovacia și India, în principal prin intermediul unor parteneriate încheiate în cadrul Grupului, precum și în Ucraina cu parteneri locali.

are la nivel mondial peste 43.000 de angajați și activează în peste 100 de piețe.